Sunday Morning Birds - Pajaro Sunrise

sunday morning🌞

莫西顾:

最近得了感冒,头疼,嗜睡,食欲也不好,糟心透了。摔!

恩。果然换季的时候,身体就很容易变得脆弱。所以,你们也要注意保重身体呀。


歌词:


I love the taste of tangerine

我喜欢橘子的味道

when I taste it on your lips

在你唇上我吻到了橘子的味道

my tongue licks them clean

我把它们一舔而净

I couldn't tell which part of you

我不能告诉你这些

I am more scared to lose

我更担忧会失去

Your flesh, your love

你和你的爱

If you've planned to let me go I wanna know why

如果你打算让我离去,我想知道原因

If I have to go I wanna know why

如果我必须离你而去 我想知道缘由

Sunday morning skies took a shinin' to ya

周日清晨天空将晨光普照于你

Sunday morning birds singin' hallelujah

周日清晨鸟儿唱着哈利路亚

Driving back home I sing along

开车回家的路上 我一路哼着小曲

to the words in every song

每一首歌的歌词

'bout love that's gone

都是关于那已逝之爱

Under this sun of tangerine

沐浴在橘色霞光下

last night is but a dream

昨夜恍然如梦

of blue and gold

那幽蓝金灿的梦境

If you've planned to let me go

如果你打算让我离去

Then let me know

给我个理由吧

'Cos if I have to go,

因为如果我要离开,

I'd like to know

我想知道

Sunday morning skies took a shinin' to ya

周日清晨天空将晨光普照于你

Sunday morning birds singin' hallelujah

周日清晨鸟儿唱着哈利路亚

If you've planned to let me go I wanna know why

如果你打算让我离去,我想知道原因

If I have to go I wanna know why

如果我必须离你而去 我想知道缘由

Sunday morning skies took a shinin' to ya

周日清晨天空将晨光普照于你

Sunday morning birds singin' hallelujah

周日清晨鸟儿唱着哈利路亚

If you've planned to let me go I wanna know why

如果你打算让我离去,我想知道原因

If I have to go I wanna know why

如果我必须离你而去 我想知道缘由

Sunday morning skies took a shinin' to ya

周日清晨天空将晨光普照于你

Sunday morning birds singin' hallelujah

周日清晨鸟儿唱着哈利路亚


评论
热度(119)

© H_ontheway | Powered by LOFTER